Inkoop en Risk

De afdeling inkoop werkt vanuit ons hoofdkantoor en is verantwoordelijk voor het contact en de afspraken met al onze leveranciers, waarbij we een grote diversiteit aan producten en diensten inkopen en het vaak een groot volume betreft.  De afdeling risk werkt eveneens vanuit ons hoofdkantoor en is verantwoordelijk voor de procedures en richtlijnen op het vlak van integraal risk management.

 

Chantal, senior contractmanager

Projecten waar ik mij momenteel mee bezighoud zijn bijvoorbeeld, contractering van leveranciers die hun spellen gaan aansluiten op het nieuwe online platform van Holland Casino en verschillende overeenkomsten voor pilots voor nieuwe type speelautomaten. Daarnaast ben ik ook verantwoordelijk voor het aanbestedingstraject voor de wijn en champagne die we in alle vestigingen gaan schenken. Binnen deze projecten werk ik samen met collega’s van verschillende afdelingen op het hoofdkantoor en van de vestigingen, dat maakt mijn functie heel dynamisch

Door de uitdagende projecten heb ik veel afwisseling in mijn werk, hierdoor wordt het nooit saai. De fijne collega’s en positieve werksfeer dragen hier ook zeker aan bij.
De meeste mensen weten denk ik niet dat alle medewerkers Holland Casino maken tot wat het is: een mooi en veelzijdig bedrijf waarbij de gast altijd centraal staat.

Marc, senior procurement manager

Binnen het vakgebied Marketing is diversiteit en een snelle time-to-market een gegeven. Ik ondersteun het hoofdkantoor en de lokale marketing managers in onze 14 vestigingen. Belangrijk dus om de toolings, voorwaarden en afspraken vooraf al goed geregeld te hebben. Hierbij ondersteun ik de interne opdrachtgever door mee te denken over de meest passende oplossing voor hun behoefte. Daarnaast faciliteer ik ook ad-hoc initiatieven, dat is ook de reden dat ik mijn bureau op de Marketing kantoortuin heb, midden tussen alle creativelingen! Met name door het continu proces gedreven (bij)sturen hebben wij vanuit Procurement voor Holland Casino de juiste keuzes weten te maken voor de bedrijfskritische systemen waar Marketing mee werkt zoals bijvoorbeeld CRM, marketing automation, DMP, business intelligence & rapportagesoftware. Deze systemen leveren dan ook een belangrijke meerwaarde om de 9+ gastbeleving te kunnen realiseren. Een uitdagende markt dus! De dynamiek van de organisatie en de diversiteit van de werkzaamheden zorgen ervoor dat mijn functie uitdagend blijft.

De Marketing afdeling op het hoofdkantoor werkt geheel volgens de Agile methode met sprints waarbij er multi-disciplinair wordt samengewerkt met de diverse afdelingen en teams waaronder IT, Corporate Communicatie, Merk & Strategie, Base Marketing, Business Analytics, Digital, Acquisitie en VIP.