Radio Advertising Adward voor Holland Casino

 

Holland Casino heeft met de activatie bij de Coen & Sandershow op Radio 538 'Lukt 't ze, of lukt 't ze niet?' de Radio Advertising Award voor 'beste branded content' gewonnen. Deze prijs werd gisteravond uitgereikt in Amsterdam.

In de categorie 'beste branded content' waren twee cases genomineerd. Beide cases waren ontwikkeld door Talpa Radio Concepts. De jury beoordeelde of de radiozender en de adverteerder elkaar op merkwaarden goed versterkt hebben en of de activatie op natuurlijke wijze onderdeel was van het programma. De RAB-jury over 'Lukt 't ze, of lukt 't ze niet?': "Zeer vermakelijke radio die goed paste binnen de kenmerkende stijl van Coen en Sander en die leuke interactie creëerde bij de luisteraars."

In de actie gingen 538-dj’s Coen en Sander een week lang diverse uitdagingen aan. Zo moest het duo binnen twee minuten presentator Albert Verlinde aan de lijn krijgen tijdens de live-uitzending van RTL Boulevard. Ook gingen de dj’s de uitdaging aan om binnen vier minuten hun namen om te laten roepen in een IKEA-vestiging.

Aan twee luisteraars werd vervolgens gevraagd om in schatten of het Coen en Sander zou lukken. De luisteraar met het juiste antwoord won een compleet verzorgd Holland Casino-arrangement. Een van de dagwinnaars won aan het einde van de week een exclusieve reis naar Las Vegas inclusief overnachting en speelgeld.