Gaming & Services

De afdeling Gaming & Services heeft een brede diversiteit aan verantwoordelijkheden. Ze zijn verantwoordelijk voor de ontwikkeling van nieuwe concepten op het gebied van Gaming en daarmee de spellen die we aanbieden maar ook op het gebied van bijvoorbeeld F&B concepten. Onder deze afdeling valt ook landelijk facilitair beleid, zoals bijvoorbeeld voor schoonmaak, afval en leaseauto’s, strategisch leveranciersmanagement, het beheer van vastgoed van Holland Casino en de grote (nieuw-)bouwprojecten.

 

Cora, facilitair adviseur

Het mooie aan Holland Casino vind ik dat er altijd reuring is, bijvoorbeeld pokertoernooien, speciale winweken en andere activiteiten voor onze gasten.  

Ik ben verantwoordelijk voor landelijke facilitaire contracten zoals bijvoorbeeld voor schoonmaak, afval en leaseauto’s. Daarnaast houd ik mij bezig met projecten zoals de implementatie van een facilitair management informatie systeem, afvalscheiding en inrichting van en verhuizing naar ons nieuwe hoofdkantoor.  

Een leuk feitje is dat wij het enige casino zijn met tafelspelen en dat je bij ons heerlijk kunt eten.

 

Judith, manager Facility & Real Estate

Ik werk voor Holland Casino landelijk en ben manager van een leuk team professionals. Met dit team beheren wij de grote landelijke mantelcontracten (ook de technische contracten), maken wij het facilitair beleid en zorgen we dat de facility managers op de vestigingen hun werk goed kunnen uitvoeren. Daarnaast zijn we verantwoordelijk voor alle (ver)bouw-activiteiten van Holland Casino wat een enorme uitdaging is. We hebben op dit moment 3 grote mooie trajecten in de portefeuille; Venlo, Utrecht en Groningen. 

Wat ik mooi vind aan het werken bij Holland Casino? Professionals, altijd in ontwikkeling, vanuit de vestiging én vanuit het hoofdkantoor, met één gezamenlijk doel: een bijzondere beleving voor onze gasten te creëren!